luni, 12 iulie 2010

fara titlu

la ce dracu va gandeati la 5 ani?
cum va trezeati la 5 ani? ce vise aveati pe atunci? le mai tineati minte atunci cand deschideati ochii?
eu nu prea. dar doua dintre ele nu le-am mai uitat niciodata.
asta-i unul dintre ele.
n-am putut sa adorm in noaptea aia, am transpirat de tot, ma gandeam la toate lucrurile care, in principiu, nu au ce cauta in capul unui copil. ma gandeam la scoala, la care ma duceam peste o luna si putin, ma gandeam la singura fata pe care o cunosteam capabila sa-mi starneasca sentimente erotice. abia ma initiam in masturbare, dar nu tin minte de unde mi-a venit ideea, pentru ca refuz sa cred ca e un
instinct. ..

2 comentarii:

  1. pff! eu la cinci ani...nici nu imi aduc aminte ec facem atunci..ma tu cum de ti-ai adus aminte?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mi-am adus aminte, doar mi s-a imprimat in niste neuroni care nicidecum nu vor sa moara memoria acestui gand. nu prea am cum sa scap

    RăspundețiȘtergere